Gitarr och chill med pojkvännen "F

Jajjemännnn!
Idag har jag vart med Albin, och nu senaste timmen har jag spelat lite gitarr.
Jag kunde ingenting innan, men nu kan jag typ Let it be, och sånna lätta låtar^^ bättre än inget iaf :D

Imorgon fyller Julia fjorton!! :D
Så vi ska stå upp vid sex...-.-'
Aja, vad gör man inte för sina syrror?

Efter skolan fick jag även åka en sväng med Johanna som är så duktig och tagit körkort!! :D grym tjej det!

Nu ska jag städa..-.-'
Pussss <3


Kommentera inlägget här
Komentar från: Johanna

Ååhh, gulliga dig som nämner mig i ditt inlägg... ;) men jag måste ju erkänna att jag faktiskt är ganska grym ;)

2012-01-12 @ 13:48:59
URL: http://johannamarkbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0