onsdag eftermiddag "V

Hejsanhejsan!
Nu sitter jag och slappar lite vid köksbordet och gör typ ingen nytta what so ever . LOVE !
Idag var jag i skolan hela dagen ochdet kändes bra och så, bortsett ifrån en "huvudvärks-attack" i slutet... :/
Men annars var det finfina grejor :). Nu ska jag kolla runt lite på FB och sen spela något nördspel tror jag :P
Just det! Idag har jag även varit och klippt av det långa slitna håret. Jösses så det gjorde gott! Nu är det kort och lätt ... Som F sa förut: "Vi kan göra Alice frilla! :D"... Hon har ju haft det sjäv och passar väldigt bra i det med ;)

Nu ska jag vara osociala mot er och bara chilla vidare ... ;)

Peace and Love !
/ Vickan

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0