well I been afraid of changing cause I've build my life around you "V

But time makes you balder, children get older. And I'm getting older, too. (stavning? heheh .. :P )

Hejs ! ♥ :) 
Sitter uppe på rummet och lyssnar på lite fin musik. Idag var jag icket i skolan, behövde ta igen sömnen ifrån i helgen. Hade sån fruktansvärd huvudvärk imorse så jag trodde jag skulle spy -.- och så var det ju pollenallergin också :/ ... Så jag gick och lade mig igen och sen vaknade jag kl 12 :P Har ALDRIG sovit sååå länge ... hahah.
Men men, nu har huvudvärken gått över nästan helt över iaf... thank god. 

Till lite trevligare saker ...
Stockholm var helt underbart !
Jag hade det skitbra, rent ut sagt och jag behövde verkligen bara komma bort ifrån verkligheten ett tag.



Nu ska jag strax ner till min praoplats jag ska till nästa vecka och prata lite med min handledare :)
Hoppas att ni har haft det bra !

Kramisaaaar 



Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0