FREEEEDAG.... den 13de!! "F

HEJJ!

Äntligen helg! Denna veckan har kört slut på mig helt och hållet ! -.- 
Gick hem på första lektionen, hade huvudvärk och ont i magen... :/ Men jag hann iaf göra klart mitt NO prov. :) 
Undra om det var påverkan på Fredan den 13de eller???? Fast mkt mer otur kan jag inte ha.... Tappade min Iphone från andra våningen ner i sten golvet på första våningen....... HELA SKÄRMEN SPRAAACK! : ((((( böhöhhö

Så nu har jag legat i soffan och softat ett tag. Mina syrror har kommit hem från skolan så de fixar lite käk, UNDERBART! Har bara käkat popcorn och muffins.......... xD
Helgen ska jag tillbringa med familjen och min pojkvän :)
Vädret är inte så fint så vi får väl se vad vi kan hitta på. ;) 

Hoppas ni har en bra fredag... och inte otur.. :)
Kramar Frida <3

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0