fredag! :D "V

Hej hej !
Äntligen fredag !
Idag vet jag bara att det enda "speciella" i skolan är att vi har utegympa .. woho.
Sen ska jag hem och bara götta vidare. Senare ikväll ska vi få lite gäster som jag antagligen kommer få underhålla, precis som vanligt. Haha.. näää då. Förra gången de var här på en fredag så gick jag och lade
mig kl 10 .. heh .. var väääldigt trött. Känner på mig att det blir så idag med. Hahah ..
Har lite ont i halsen och massa i ryggen ! :s
Är i desperat need of a massage. Hehe.. Lucky mee !
Om jag får någon då alltså ;)


Ha en grymt bra fredag nu alla ! 
Har ni frågor eller synpunkter eller så :
KOMMENTERA ! :D
Svarar på allt jag kan ! :) :P


Kramar fråååån 



Kommentera inlägget här
Komentar från: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

2011-05-06 @ 14:53:33
URL: http://matildays.blogg.se/
Komentar från: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Så bra! ja :D

2011-05-06 @ 14:53:40
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0