13/5 , fredag ... oh-uh! "V

Jaa, dagen har inte varit så olycksbådande för mig .... ännu.
Pollen-allergin har inte varit så himla jobbig idag iaf ;)
Hoppas ni har haft en grymt bra vecka.
Jag kommer sakna alla goa ungar i klass 2A som jag varit i denna vecka.
Så underbaraa ! Jag tror faktiskt äntligen att jag vet hur jag vill ha min framtid.
Kan inte beskriva hur skönt det känns efter att ha svajat från ena hållet till det andra.
Nu så väntar jag och mina systrar på min mormor och morfar och kusin som ska vara här och underhålla oss (MIG) i helgen. Grattis till min kusin, som kommer hit, som har blivit storebror för andra gången.
Jag ska krama om honom när han kommer hit ordentligt ;)


Hoppas att ni får en grymt bra helg ! 
Inte långt till sommarlovet nu, lääääängtar 

Kram ! 
Ciaaoooo


Kommentera inlägget här
Komentar från: hanna ♥

absolut! själv? :D

2011-05-13 @ 17:49:47
URL: http://heaa.blogg.se/
Komentar från: Dessi!

Jag hade verkligen världens bästa fredag, hur var din?:D

2011-05-14 @ 14:48:26
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0