FREDAG ! "F

HEJ ! :D
Äntligen e det fredag ! :)
Så skööööönt !

Jag var i skolan både igår och idag. Duktig va? :P Så nu e jag så trött så jag tror jag svimmar! -.-
INTE KUL!
Aja, i kväll ska mamma och Maja bort, så det blir bara pappa, Julia och jag hemma. :D Vi ska nog käka kyckling o revben och kolla på Let's dance. :D HEJJJA FRANK ? 
Helgen kommer att vara fullspäääckad, så det blir nog inga inlägg...
Först på lördag ska jag shoppa, och på söndag ska hela familjen bli sminkade och fixade innan vi blir fotade, och sedan så blir det ju match mot P.98, hahahhahahhah! Spännande ! :O

Hoppas er vecka har vart bra, för det har iaf min ! :D
Nu ska jag gå och lyssna på musik med pappa och hans högtalare. (Inte för att det inte hörs hit, för det gör det verkligen! Men ngn måste ju fixa bra musik?) 

Kramar!

Kommentera inlägget här
Komentar från: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-25 @ 17:33:19
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0