Dålig uppdatering "F

Hej, 

Sorry för kass uppdatering från mitt håll, men har haft lite mkt att göra nu i helg ;)
Fredags eftermiddagen började med att skoldagen blev avbruten. :O Så då gick jag o min pojkvän hem till mig. Sedan så åkte jag till Rockcafét och träffade Vickan och hennes vänner.
På lördagen så åkte jag o syrrorna till mormor o morfar och så sov vi där tills idag, sedan var vi där en stund innan morfar körde hem oss.
Sedan så mötte jag min pojkvän och så gick vi hem till honom och där har jag spenderat hela dagen, :)
Nu har jag sett på Solsidan och Timeout, så nu ska jag och Julia se på Ghost wisperer,

Hur har er helg varit då?

ha det bra, 
kramar

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0