helgen! "F

Hejsaaan! 

Hoppas ni haft en sjukt bra midsommar! Det har iaf jag haft ;) 
Albin och de andra kom till stugan och vi var och dansade kring midsommarstången, och höll på med sånna traditioner... :D Det var jätte mysigt iaf.
Sedan på lördan så åkte jag med Albin till deras sommar"stuga" :) Där firade vi hans mamma och mös litegrann i solen :D SKÖÖNT! Sedan på söndan så åkte jag, Albin och hans pappa till vattnet, och åt glass och kollade på båtar i det fina vädret. :D Sedan körde dem hem mig och jag och familjen åkte och shoppade. :D Två bikinis fick jag med mig hem :D 

Och idag har jag inte gjort så himlans mkt. ;) har vart hos tandläkaren och nu är jag inne i stan med modern och syrran och Vickans lilla syster Matilda. :D Dem ska till badhuset och jag ska upp till Albin och säga hejdå innan han drar iväg på konfa läger på södermalm i typ 3 veckor........... 

Hoppas ni har soligt vart ni nu befinner er, för här är det molnigt. :(
Haree braa! Puss o Kram, Fridaaa ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0