jag lever..."F

Hej hej!

Jaha, då får jag börja med att säga förlåt för dålig uppdatering, men jag kan väl skylla från mig och säga att det var min mobils fel, för jag hade skrivit ett inlägg, men den postade det aldrig -.- aja, skit samma. Nu är jag här och tänkte bara berätta lite vad jag har gjort de senaste dagarna :D

Jag har ju vart ute med Marias båt, i fem dagar tror jag, det var helt UNDERBART! :D Vi solade och badade hela tiden! Vilket aaaldrig e fel :D Sedan så har vi "festat", (stått och dansat uppe på flybridgen halva natten)!! haha, :P även shoppat en hel del ;) Är man på stekar ställen, måste man ju ha stekar brillor ;) :D 
Sedan när jag kom hem så var vi ute med våran båt en sväng, käka lite glass och kollade runt i mysiga affärer på små bryggor. :D Igår så var vi och spelade äventyrsminigolf... Kom 2a ;D Sedan så åkte jag in till stan och gick på gudstjänst med Vickan :D det var ju typ år sedan vi träffades! :O 
Idag så ska jag, mamma och mina små systrar iväg och fika en sväng innan vi åker till mormor och morfar och firar morfar som fyller 65 ! :D grattis grattis morfar! :D 
Sedan får vi se vad som händer! Man vet ju aldrig ;) 

Ha det bra nu! puss hejj, // Fridaaa <33

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0