sha shaaaaa "V

Halllu foolks ♥
Idag har jag tagit det lugnt och ändå haft det super !
Imorgon fyller syrran år också, så ett stort fett grattis till henne :D ♥
Nu sitter jag, mamma och pappa och ser på någon serie på tv.
Men jag ska nog snart gå upp och sova.....
Är sååå trött -.-
Idag var jag och Frida på torp.
Nu är plånboken helt tom (nästan) igen då.
Jag har nog aldrig gjort såna fynd som vi har gjort.
Fast vi ha fått tag på riktigt snygga grejer iaf :)
Sååå stolt , hahah .
Så nu blir det spara ett tag... wey.
Det är ju mitt 45 namn :P
Nu är ju typ lovet slut också... -.-
Hoppas ni har haft det bäst under jullovet... det har jag haft.
Det har känts väldigt långt. Vilket är väldigt skönt.
Och idag så började ju Let's Dance också ....
Jag hejjar nog på Denise Rudberg. Om hon heter så.. Glömde för stunden -.-
Hihihihihiih.... För att jag är trött antar jag.
Ajaa ... Hoppas ni läser lite äldre inlägg med om ni har brist på vad man kan göra.
Det är aldrig fel :)
Ha det bäst ♥
Kram V

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0