önskelista! "F

Hejj!

Måndagen avklarad, och jag säger som alltid, SKÖÖNT!
Dagen har varit OK, men inte mer än så. Det var ett litet hejj och ett ngt längre samtal, som gjorde dagen värd att leva! :D
Har nästan bara haft tråkiga lektioner, tyvärr.. :( Men iaf...
När jag satt på SO lektionen så kom jag på vad jag önskar mig i födelsedags pressent!! :D

EN CALVIN KLEIN KILLE!!?
Vore inte det grymt!?
Det tkr i alla fall jag, Amanda och Elin bara kollade på mig när jag föreslog vad de kunde köpa till mej, :D :P

Nu sitter jag här i soffan och funderar på vad jag ska göra... Jag målade ju naglarna igår, så det är inte nödvändigt, har faktiskt gått igenom Engelska läxan tills onsdag och trixat lite med syrrans boll, :) Funderar på att scrappa lite, men jag vet inte, dessutom e det tråkigt själv... Men vickan skulle iväg och kolla synen, så vi får väll se om det blir ngn träning idag. 

Nu ska jag ta mig i skägget och göra ngt vettigt. 

Ha det bäst!!! 
Kramar Frida ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0