onsdagen den 12 januari....wow "V

Hejsan svejsan...
:)
Det går allt bra fort....
Nu har jag pluggat lite grann så mycket jag kunde och orkade.
Nu ska jag snart börja med maten, pasta carbonara... grr.
Mumma... och sen har jag träning också 19:00-21:00..
Tur att man har sovmorgon imorgon då... hehe .
Får nog köra lite grann av en rehab träning sen... har så ont i ryggen fortfarande -.-
Men det blir ju inte bättre av att jag sitter här ..
Så det får vi se hur det går.
Imorgon är det torsdag och då har jag min kortaste dag på hela veckan i skolan.
Väldigt skönt... Vi börjar 09:40 och slutar 14:15 med musik.
Så det blir slappt med stort S ... Men vi ska ha musikhistoria så roligt ska jag väl inte överdriva med.
Nu ska jag fixa lite med maten då ..
Hoppas ni har haft det absolut bäst på början av veckan.
Idag och imorgon är det faktiskt mitten av veckan.
Idag, på skolveckan, imorgon, på den "riktiga" veckan.
Kram V

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0