nu är det bara nåågra dagar kvar i skolan.... elr? "V

Jajjemen... Då har man klarat första dagen i skolan på år 2011.
Trevligt trevligt.
Nu ska jag snart äta och sen ska jag ta det lugnt för att mina hals gör riktigt ont -.-
Så det blir ingen träning för mig idag :/
Såg ju fram emot att träffa the bäst. Men nähä.
Jag vill inte behöva komma tre kilometer bakom, det är löpningsträning...
Och det hade inte varit skönt imorgon och ha mer ont i halsen än vad jag har idag...
Noooo thank you.
Idag på svenska lektionen så fick vi se lite grann på Narnia - Häxan och Lejonet.
Och jag tror vi skulle se den imorgon också..
Och imorgon är det 1 vecka kvar tills jag fyller 15 också.
Jag börjar bli gammal alltså. Hihihi..
Nu ska jag gå och koka upp vatten och dricka lite varmt.
Hur var din första dag i skolan ?

Ha det bäst ;)
Kram V

Kommentera inlägget här
Komentar från: Frida

den var OK, hahah...

2011-01-11 @ 15:45:32
URL: http://atwilightlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0