klumpig? "F

Tjabba tjena, :)

Hur kan man snubbla i trappan i skolan...?
Jo, det är bara att tänka på något helt annat och se till så att det är blött i trappan... -.-
Men jag hade liiite tur iaf, det var bara mina vänner som såg det... haha.
De började as flabba och jag kunde inte hålla mig heller...
Seriöst hur många gånger har jag inte gått i den?
Aja, iaf så ramlade jag och lyckades vika foten under mig... (suuuck) så nu har jag antagligen stukat/vrickat/sträckt den.. den var svullen ett tag men nu har det gått över... Har fortfarande ont, men jag antar att det var mitt straff för att jag tänkte på andra saker.. xP

Nu ska jag läsa i genom Fysiken och ksk göra några frågor i hemkunskapen... men bara KANSKE.. xP
Ha det bäst alla ni som står ut med mig och vickan. Hah


Kramar hallta Lotta (a) ♥

Kommentera inlägget här
Komentar från: Mamma Mo

Det är inte svårt att stå ut med två så underbara tjejer som ni!

2011-01-13 @ 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0