Ibland kunde livet varit lite lättare.. "V

Men ofta så gör det som det vill.
Det är väl bara att "bita i det sura äpplet" .... men ärligt talat.
Jag vill inte ha ett surt äpple... alla vet att söta är godare.
Imorgon börjar skolans vårtermin och jag känner mig inte taggad speciellt mycket.
Men jag tänker kämpa som bara den. Jag ska få de betygen jag tycker jag förtjänar..
Så nu kör vi bara. Jag vill inte ens tänka på hur trött jag kommer vara på kvällen.
Men om framtiden ska bli som man vill så kan man tyvärr inte bara doppa tårna,
utan hoppa i så att det skvätter ordentligt. Sooooo wish me luck ♥
Idag och igår har jag faktiskt tränat pilates med "hjälp av" en tränings DVD. Det var faktiskt riktigt gött. Jag har haft ont i ryggen så det var härligt :) .... Det lite mer jobbiga är väl att jag måste göra det
ofta om jag inte ska få ont i ryggen igen. Jippie. Fast det är ett ganska slappt träningssätt.
Och det tog 1h att göra... Jag gjorde det på morgonen, så kändes det riktigt bra hela dagen.
Jag och F köpte faktiskt 2st tränings DVD:er, afrikansk dans och power yoga, det ska bli riktigt roligt.
Vi ska bara se till att få tid till det med. Så vi skriver väl lite om hur det var sen efteråt.
Så jag hoppas ni har haft det bäst på lovet, så hörs vi laaaaaaater ;)
Puss och kram
Och här får ni en otroligt fin bild.... ♥♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0