:) "F

Tjabba tjena hallå!

Vad skönt att måndagen är klar, iaf delen i skolan.
Dagen var helt OK, vi fick tillbaka Fysik provet och jag hade VG, ett ganska högt... :) 
Vi fick tillbaka SV läxan om Verb, och där hade jag två p från full pott. :D
Resten var okej, hade dock svårt att koncentrera mig... Var så himlans trött! -.-

Aja, min ny smyckade Kalender gjorde dagen. Haha, ni vet bilden på Kellan som jag lade ut för ett tag sedan? Juste, den bilden har jag på baksidan.. GRR!
Jag och syrran skrev ut de igår! *Dregggel!* :)
Ska ta en på RP nu också och byta framsidan...
Jaja, där fick ni lite ointeresant info.. haha.
Hoppas ni har Careboxen nära till hands.

Nej, nu ska jag plugga franska och leta efter en perfekt bild. :)

Kraaaam Frida ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0