2011 "F

God fortsättning alihopaa!

Tänkte bara säga att jag och Vickan måste skriva klart HP strax och att vi även ska ha ett rejääält tjejsnack idag och snacka om våra liv... Kan behövas oftare än man tror.
Om jag får säga det för Vickan så tror jag att vi ska prata om killar en hel del och om våra planer för sommaren, vi båda vill åka på ngn resa, så jag antar att det är bäst att kolla upp det på en gång. Men mest som sagt om våra liv, som inte alltid är på topp....

Nu drar fotbollen igång igen och träningar 3 ggr i veckan, där en typ skulle vara styrketräning? en löpning och en vanlig? Vilket inte låter så lockande alls vill jag påstå. -.-

Det gäller att leva i nuet och inte slösa bort sina dagar. Och då har jag alltid undrat varför jag fortsätter med saker jag inte gillar (asså sånna saker som man inte måste), är inte det väldigt onödigt? Att man gör någonting för någon annans skull istället för ens själv? Jag behöver verkligen få ett svar på den frågan, för nu vet jag varken in eller ut :( :O :/ 

OPS, jag som inte skulle skriva ett så långt inlägg... Jaha, där ser man hur det är med mig just nu. Tur att det fortfarande är några dagar kvar på lovet. :)

Kramar Fridaa ♥

Kommentera inlägget här
Komentar från: Mamma Mo

Man ska aldrig göra ngt som man själv inte vill, då är det bara att säga till! (obs! rim) Från en som aldrig har rättat in sig i ledet utan alltid gått sin egen väg och tycker själv att det har fungerat mkt bra! Kram

2011-01-13 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0