söndag då ja... :/ "F

hej...

Ganska dyster idag. Har inget kul att göra, måååste plugga biologi och Amanda kan inte komma hit än på ett tag, så vi får se om jag kan lära mig ngt själv, :P
Igår låg jag och kollade på Notting Hill, en av mina favvos. :D ksk för att jag är ett fan av Julia ? :P man vet ju aldrig. Hahah. 

Ah, iaf så ska det inte alls bli skönt att komma tillbaka till skolan.. :( Har aldeles för mkt prov och uppsattsskit nu -.- en sugig period helt enkelt...
Jag antar att jag bara får göra det jag hinner med och det jag hinner med. :) 

Men nu ska jag inte kasta mer skit över er.. hehe.. :P
Ha en trevlig fortsatt söndag och ta det försiktigt ute på de hala vägarna ;)


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0