konfirmation "F

Hejj!

Typ första söndan på länge som jag står ut med tanken på att det snart är måndag och att det inte gör ngt... :O För det är ju lov då! :D Ska bli så himlans gött! (bortsätt från konfirmationen dåå) 
Idag ska vi till dit på eftermiddan och även gå på en gudstjänst ;) det ska defenitift inte bli det roligaste man kan göra på lovet, men det funkar väll... bättre än skolan iaf :D 

Nu har jag snackat med min ängel i en timma i telefon! Hade mkt att snacka om...
Sedan ska jag iväg och käka middag ute ngn stans med farmor och farfar, mysigt mysigt. :D

Jag sitter här och funderar på att slänga ihop ngn ny design men vet inte vad jag ska ha för färger... Hmmm. har iaf en idé om vad den ska inspereras av. ;)

Nu ska jag göra mig i ordning... ksk vore dax nu när kl snart är kvart över 12 ? :P



Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0