fredagar i mitt ♥ "V

Hej på folket där ute (;
Nu är det ju äntligen fredag, och idag har jag inget prov att göra....
TACK OCH LOV !
Har haft så ont i huvudet så jag behöver vila lite nu -.-
Och nästa vecka är det matte och musik prov .. wihi .
Men det som verkligen driver en framåt i vardagen är alla fina resultat.
Haha .... Jag hade totalt 4 fel på kemiprovet. Och när vi fick tillbaka dem så såg jag vad felen var.
Typiskt mig alltså. Men det blev ett MVG, så jag är supernöjd.
Och igår hade vi prov på franska revolutionen i SO.
Är vääääldigt nervös/nyfiken på hur det gick.
Hoppas det gick bra iaf då. Skriver hur det gick sen såklart ;)
Idag hade jag bara svenska och engelska läxa, inte speciellt svåra heller.
Nu ska jag strax dra mig till skolan....
Hoppas ni har haft en toppen vecka!
Jag blir bara deppig av all snö som öste ner igår -.-
Jag hade nästan till och med vårkänslor i onsdags ...
böhöhöhöhöhööh.
Ha det absolut bäst idag nu när det är fredag !

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0