go' eftermiddag "V

Hejsan hejsan... Nu sitter jag och checkar runt lite grann på the internet. Idag hade vi redovisning på elevens val i skolan och jag kom på delad 3:dje plats! Hahah, vissa hade gjort filmer som var seriösa och vissa andra hade gjort mindre seriösa .. heh.. ;)
Men annars har allt varit finfint idag och imorgon ska jag hjälpa till Maria, min bildlärare, med julpysslet som hålls för 6:orna. Så det blir inga lektioner!! <3

På fredag så ska jag till gymnasiet och skugga på naturlinjen .. spännande ska det bli ! :D


Hoppas att alla har det bäst och glöm inte att länka till era bloggar så att man kan gå in och läsa ;)
Krams Vickan :)

Kommentera inlägget här
Komentar från: rebecca sörensen

;)

2011-12-14 @ 16:12:07
URL: http://beccasorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0