back to reality "V

Hejsan på er folket! 
Nu var det ett bra tag sedan ;) 
Imorgon är det ju dags för skola igen. Och hela nästa vecka är typ fullproppad med grejer som ska göras...
Det är ju aldrig fel med saker att göra .. :) . Nu är jag ensam hemma och har städat mitt rum och ska packa iordning alla saker inför imorgon. Sen ska jag kolla på "Pretty Little Liars" , har missat massor av avsnitt :/
Men men, inte gråta över spilld mjölk. Dagen har varit väldigt slapp eftersom gårdagen var lite mera hektisk.
Då var det ju konfirmation :D Det var superkul och det gick jättebra. Var lite nervös men det släppte.. :P
Dagarna innan så hittade jag och F (ÄNTLIGEN, bortsett från när man träffas ändå. Typ träningar och konfaträffar :) ) på något ! <3 Det var såklart roligt och vi fixade våra naglar som blev grymt snygga. 


Det var ju typ bara lite av det roliga jag har att berätta ;) 
Men om jag berättade allt nu har jag ju inget kvar ... så thats it for today.
Hare fett gött och bäst ! 


'
Måste dela med mig av denna snygging, min ängel ! <3
I'm forever keeping my angel close <3


Puss och kram ... Vickaaan

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0