tisdag, 12 april "V

(Hur mår du Vickan?)
Hej på er !

Nu sitter jag och ska göra lite moppetester på datorn och sen bara slappa.
Dagen har varit skön, trots att den varit lång.
Men men, jag lever ju iaf!

Jag lever också otroligt mycket fortfarande på händelsen number 1 i söndags.
Vi som inte ens kan vinna på toblerone hjulet på Liseberg ?! 
Vi spelade faktiskt bort 100kr var, och vann ingenting.
Jag kan nästan lova att varenda person gick där ifrån med en stjärnvinst, utom vi.
J********la S****t ... 
Jao jao ... Livet är inte alltid rättvist ;)
Men men, vi åker till Stockholm istället. Det minnet kommer nog vara föreveeeer ! 


Nu får ni ha det greaaaääääjt tills vi hörs nästa gång.
Puss och kraaaam 
Vickan :)

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0