Påsk lunch "F

Hejsan!

Sitter vid mormors dator en sväng. Vi (min familj, min morbror och hans fru, och mina kusiner) har nämligen vart här hos mormor och morfar och käkat påsklunch...
Eller ja, vi valde att käka RIKTIG mat, inte påsk mat.. heheh, nämligen klyftpotatis och ngn fläskfilé gryta! MUMS! och sedan fick vi Chokladpudding och grädde till efterrätt! Och sedan fick vi såklart påskägg, fyllda med godis ;) YEES! Och som "grädde på moset" så fick vi tårta OXÅ! Så nu är man allt mätt -.- heh...

I morgon. På självaste PÅskafton bär det av till Farmor och Farfar och träffar dem och min farbror, hans flickvän och min kusin. :) Då blir det RIKTIG påsk lunch.. hehehhe. Innan vi drar in till stan igen och träffar några andra familjer och firar och myser tillsammans med dem :)
Passande bild:


OJ, nu blev det lite mkt text... :/
Om du orkat läsa så borde du käka EXTRA mkt godis.. hehh!
Ha nu en riktigt go' påsk!

Kram!

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0