I can't get enough ! "V

Hejsss ! ♥

Sitter och nyser lite grann i köket och försöker få näsan sluta rinna. Dumma pollen-allergi ! -.-
Idag har det var en riktigt varm dag. Jag kände mig som ett paket med bacon i förmiddags. Förhoppningsvis fick jag någon färg iaf :P Det var egentligen allt jag hoppades på. Det är helt sjukt att det bara är april och påsklov! :o
Jag kan knappt tro det när jag går ut i bara shorts. Lovet har varit väldigt bra och det har verkligen varit skönt att bara få vila ut ordentligt ! :) 

Nu sitter jag och can't get enough ... Hahah ... Eller ja, jag lyssnar på Higher med Taio Cruz och Kylie Minogue.
Nu är det bara en vecka kvar tills jag ska besöka storstaden Stockholm för första gången. Ska bli helt sjukt häftigt. Får kli i fingrarna av att bara tänka på det. Förhoppningsvis hinner jag shoppa något snyggt till galan ... hahah. Nu låter jag ganska framgångsrik eller ? :P 


Förut så käkade vi pizza så nu känner man sig rund och go.... hehe. Är supertrött -.-
Imorgon blir det konfirmations träff och jag måste säga att jag inte är så sugen. Men hellre det är en gång i veckan. Hade jag aldrig orkat -.-


Nu ska jag nog göra lite trafik frågor så jag får tagit det dära körkortet någon gång. Hahahaha..


Ha det absolut bäst tills vi hörs nästa gång! 
Kramisss
Ciao


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0