go´ dag! :) "F

HEJ!

Shit vilket fint väder det har varit idag! Helt underbart! Det var ju faktiskt inte så dumt i söndags heller, men idag var det ÄNNU bättre! 
Igår så var jag med tjejerna i klassen, på stranden och grillade och firade Lucia. :) Sedan så åkte jag hem till Maria och sov hos henne. 
Så idag när vi vaknade, så tog vi på oss shorts och linnen, och tog med en boll ut och sparkade lite medens vi jobbade på brännan... HEHEH, sedan så käkade vi lite glass ^^ innan jag gick på träningen. Det var det varmaste jag vart med om på LÄÄÄNGE!!
Sedan så åkte jag och Maria och träffade Albin och Jakob, innan vi gick på BIO, och såg på min daaarling!



Den var jätte bra! Men jag gillade inte en del scener! 
VARNING FÖR SPOILERS!!!
Jag klarar inte av att se när man misshandlar djur! eller när man slår människor för den delen heller... 
Men Robert e alltid lika snygg ändå... hahha! 

Jaja, nu har Maria gått hem, så det är dax för mig att dunka ner mig i soffan, med Julle och Freddan!
Ha det braaa! 


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0