rubrik

Hallåååjj
Ja, nu är vi inne på andra veckan i skolan.
Åttonde klass = betyg
Därför har jag inte så mycket tid över till datorn, om det inte är ett skolprojekt
eller det hemliga projektet .
Så ni får nöja er med det här :P

Idag hade vi en kort dag som var väldigt skönt, imorgon börjar jag 09.40
så det är inte fel det heller. Nu håller jag på att plugga till SO förhöret imorgon.
Om demokrati,diktatur och politik .....
Wish me luck! (Kan behövas)
Nu måste jag tyvärr plugga, så vi hörs ♥
Ska försöka gå in på datorn oftare.
Kram Vickan ♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: hanna

sv: hahah jaa gör du de! :)

ses imorgon <33

2010-09-01 @ 21:54:12
URL: http://hhannuss.blogg.se/
Komentar från: Mamma Mo

Ja visst e det trist att sommaren är slut, men jag tycker ändå att ni klarar skolan bra! Två kanontjejer som ni klarar ALLT, men det är trist om ni inte hinner skriva här, för det är väldigt kul att läsa era inlägg. OCH kom håg, skolan är inte allt, men jä%#ligt mycket om man ska bli något, men man måste ha kul på vägen!Kram till er båda=)

2010-09-06 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0