onsdag 22/9 "V

Hallå :)
Jepp,idag är det den 22 september 2010.
Idag hade vi vårat första fysikprov. Det var om
Arbete/Energi/Effekt .
Alltså, väldigt roligt .
HAHAHAHA.
Nej.

Men min lärare läste ena sidan av mitt papper och
sa att jag hade minst fått G. Det var en lättnad.
Fast det var jag nästan säker på. Men högre än så vågar jag
inte chansa på....
Och jag fick tillbaka mitt spanska läxförhör.
Och gissa vem som hade alla rätt, denna veckan med?
JAG ! 
Oh oh oh oh ! Haha. Men det är ju grymt. 
Jag vet inte vem som var gladast,
jag eller min spanska lärare... 

Imorgon har vi studiedag = ledig! 
Vickan - skolan 1-0 
Och då ska jag och F hitta på något trevligt ni kanske får
höra mera om. Hehe ;)

Nu måste jag fortsätta att plugga på spanskan till denna veckan.
Så det blir Vickan - skolan 2-0

Kram







V


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0