Söndag "F

Hejsan svejsan :D

Idag e det söndag och livet leker... haha, not! Men lite iaf.
Jag sitter här och har skrivit lite på HP och lyssnar på U2 :D

Idag har jag städat rummet (stolt) det såg bokstavligt ut som en rövarkula (som mamma säger).
Sedan kom Julia hem, hon har varit i Stockholm över helgen. :) Hon hade med sig en pressent till och med. En sööt halsduk från Glitter ;D snartr ska jag käka lunch hoss Carro, en fålgel sa att det skulle bli korvstrånanof? Mumms i så fall :D <3 Sedan när jag kommit hem, kommer Vickan och så ska vi ta det lungt och sura över att vi inte vann ngn Toblerone igår på Liseberg. Haha, det var kuul ändå -.- :P Vi åkte det mesta och plågade oss själva med att sitta längst fram på Balder och Lissebergsbanan, och åka uppskjutet :D haha, efteråt vet man hur Bella känner sig efter sina "ruscher" som hon får, det är en riktig kick alltså.. :) Det blir en braaa film, men jag har inte avslöjat vilken det blir för Vickan. Det får bli en liten överraskning i stället :D Men jag vet att hon kommer gilla den :D

Nä nu ska jag dra mig, ni får ha det gött !


Kraaaaaaaaaaaamar

 

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0