Pluggaaaaa "F

Hej hej :D

Nu var det plugg som gäller då ja. :( Vi har NO prov på ons så jag måste plugga mkt idag.. Dagen har gått snabbt iaf, men den har varit tråkig... Inte så krävande, om man kan säga så... heh, jag tror att lärarna e lika trötta som vi... xD Det var flera  i klassen som var sjuka och endel gick hem redan på morgonen.
Jag skulle ju pluggat med Amanda men hon skulle jö till ridningen vilket vi båda glömt. xP (såå smart)

Det bara regnar och regnar här där jag beffiner mig i ingenstans... hehe. Hoppas det slutar snart, man blir ju så trött av det! Jag var ute med Gazza oxå förut och då började det båsa oxå.. -.- Men det är iaf bättre än SNÖ, brrr! allt e bättre än snö, faktiskt.
Men länge leve sommaren!!! WOHO, allt e bättre då ju!? förutom att jul och nyår e på vintern, men hallå, så jag jag typ dött om det inte hade varit på vintern.. -.- Skit samma... jag satt och kollade på resa i går till LONDON. Planerar att dra dit med Vix nu. Men jaja vi får väll se om vi kan få med oss ngn efter som vi inte får åka själva... :/

Nej, haha, nu måste jag plugga jueee. haha, frida goes bad on that.. xP

Kraaaamar F :D

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0