LOOOV "F

Hejsan svejsan!

Shit så skönt att det är helg och en början på lovet har planerats klart.
Imorgon ska nämligen jag och några tjejer ha HALLOWEENFEST :D Så jag och Amanda ska pynta och göra i ordning lokalen och så, sedan kommer the girls och så beställer vi pizza :D Vi ska dessutom låna min syrras kända "chokladvattenfall" som hon kallar det. :D

Ihelgen har vi (jag och Vickan) spelat cup här i stan. Vi hade två lag och jag och vickan var i samma lag för första gången. Vi fick möta sånna som var ett år äldre än oss och även ett lag som var lika gamla som oss. Vi vann en match, förlorade en och spelade en oavgjod. :D = vidare till semi.
Vårt andra lag gick oxå vidare så det blev ju iaf gämna lag.. hihh


nej nu ska jag skriva på HP.

Ha det gött!

Ciaooo // Fridaaa

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0