helgen, vart är du när jag behöver dig? "V

Hejsan folk :P 
Sitter en liten stund vid datorn innan jag ska börja plugga till
kemi provet imorgon. De andra sa att det inte var speciellt svårt ,
men man vet ju aldrig.
Jag har haft helt fullt upp nu och jag trodde verkligen stenhårt
på att det var fredag igår.
Jag blev så besviken imorse och såg att det bara var onsdag.

Det jobbigaste är att det är så fullt upp hela tiden.
Man kan ju tro att höstlovet är slutet på det jobbiga...
Men nej då ! 
För sen har vi cirka 6 veckor, tror jag, som vi har två prov i veckan på.
Japp. Jag är den lyckligaste på jorden just nu..
Hahah . Det ända jag är bra på det är att klaga.

Idag i skolan så satte brandlarmet igång på den enda långa rasten vi har....
på hela veckan! (Den är typ 45min)
Jag trodde det var övning, men helt plötsligt när vi stod nere på fotbollsplanen i regnet
så kommer brandbilen. Jag fick verkligen panik....
Och det var såå kallt att jag trodde att jag innte kunde gå.

Jag undrar när den stunden kommer när jag bara fått nog.
Det känns som att den kommer snart -.-
Vilket inte är bra... Eftersom att jag tänker göra så bra som jag kan i skolan.
Men jaa. Om de inte sätter in lite fler raster så man kan få vila lite så
tror jag att jag kommer behöva minst tre veckor höstlov.

Vi får se hur det går !
Nu måste jag dra och laga någon mat till min lillasyster som "dör" av
hunger... Haha .
Sen hoppas jag ni förstår att jag inte har så många tillfällen att sitta med datorn.
Om det inte har med skolarbete och göra ... Så klart.


Ha det bäst allihopa !

Kram V










Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0