helgen lider mot sitt slut... "F

Hejsan allesammans!

Hur e läget en dag som denna?
Själv e det bra förutom att jag e as trött och helgen e slut snaaart. :(
Jag tror att vädret har stor påverkan på mig, när det regnar och blåser och e almänt höst blir jag trött... Ngn som känner igen sig?

I dag har jag tagit upp lite vinter kläder samt lagt ner sommarkläder.. :( Det var bättre förra gången när vi gjorde tvärt om.. :(
Dessutom har jag skrivit klart mitt svenska arbete om Deckare. Jag tror att det blir bra, pappa o mamma tyckte det iaf.
Sedan har vi ätit hos Farmor och Farfar och planerat inför lovet när vi ska till ett poolhus i Danmark :D
Och nu sitter jag här och tråkar...
Oh, just, jag måste ta in lite mer kläder som tvättas klart nu...

Kraaaam F <3


Kommentera inlägget här
Komentar från: michaela

VINNAREN ÄR AV DAGENS BLOGG ÄR...

2010-10-24 @ 20:19:00
URL: http://michaelajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0