God morgon ladies and gentlemen! "F

hejjjjjj allesammans. :D

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har typ inte tid. För varje gång jag sätter i gång datorn ska jag antingen plugga eller skriva på HP (hemliga projektet.) Jag tror faktiskit inte att det ska vara hemligt så länge. Men vi får se. Det är en heel deeel kvar.

Vi har ganska mycket i plugget nu, men jag har tur och haar något mindre än Vickan, men vi får väll se hur länge det håller i sig. I eftermiddag ska vi se vad som gäller och om vi har tur kanske jag och V träffas och skriver på just HP... hihi.

Nej nu ska jag se om jag kan skriva lite innan jag ska möta Amandaa och dra mig till skolan. :D

Se ya! <333
Kram Fridaaaa

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0