God morgon! "F

God morgon, hoppas ni sovit gott. (det har inte jag, jag har drömt en massa konstiga gjrejer om att jag var på ett skepp och sikt)

Iaf, jag skulle starta igång datorn för att se om min lärare fyllt i på UNIKUM vad jag fick på matte provet, men icke. Jag kom inte ens in, för de uppdaterade någonting... -.-

Sedan kollade jag en sväng på www.robertpattinson.se och såg att de faktiskt har börjat spela in BREAKING DAWN!!  härligt asså!, hoppas bara de släpper klipp och bilder i massor redan nu ibörjan så vi får se vad de spelar in först. :D

Jag är så satans trött idag och jag känner på mig att veckan kommer bli rörig... :S Hoppas jag har fel...
Idag händer väll inte så mycket, men jag måååste få reda på de sista frågorna innan provet på onsdag och sedan plugga in det tsm med Amanda. Vi får väll se hur det går... xD

Nej, men nu måste jag fixa på rummet och se så att Findus, (katt) inte har gått ut på ballkongen... -.-

Kramar F :D


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0