fredag ♥ + twilight frågestund ! "V

Jesssss ! ♥
Hej på er , idag är det min favorit dag =)
Hela känslan av att man har hela helgen på sig att göra någonting kul.
Idag har jag spanska förhör och engelska oregelbundna verb.
I för sig så är engelskan väldigt lätt , vi hade prov på alla i 6:an.
Men men , idag slutar vi typ kvart i tre.
Sen ska jag hem och ta det lite lugnt ...
Min syster ska ha hem 6 kompisar så då är troligen datorn ledig :P .
Om jag ens orkar sitta vid datorn sen .
Sista lektionen blir idrott där vi ska ha beeptest (stavning på det ?)
som känns sådär faktiskt . Jag har så satans ont i halsen alltså :/ .
Men jag får försöka så mycket det går. Jag ska fokusera på att inte svimma .

Ikväll blir det ju IDOL och det ska bli kul. Såg inte förra avsnittet så nu måste
är jag "back in the game" .
Igår så tipsade F mig om att kolla på Vampire Diaries .
Det var väldigt bra gjort, det tänker jag definitivt följa ! ♥
De var så snygga att jag nästan satt och dregla i soffan. Haha.
Tur att jag kollade själv :P



Lördagen den 16 , imorgon alltså ...
Så tänker vi webbmasters ha en liten frågestund här på bloggen .
Det ska ju såklart då handla om Twilight och twilight-relaterade saker.
Det är inte om vad vi vet om vissa saker eller inte vet. Vi vill
visa respekt mot skådespelarna och snokar inte...
Det gör vissa tidningar redan tillräckligt ..
Om ni har någon fråga om bloggen är det bara att fråga också =)
Vi kommer att svara på vad vi tycker om saker och ting runt Twilight.
Ni är välkomna att fråga på !

Vi kommer börja svara vid ungefär 16.00-17.00 tiden .
Så vi hoppas på mycket frågor nu !

Ha en riktigt bra fredag!

Kram V ♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: Cissi

Jajjemen det blir fest ikväll :D sjdå?

2010-10-15 @ 13:08:24
URL: http://cviklund.blogg.se/
Komentar från: Cissi

nice! shoppa åt mig med :P

2010-10-15 @ 15:12:51
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0