..."F

Tjenare, (jag kom inte på ngn bra rubrik..)
Då sitter man här på en vanlig tisdags kväll, har pluggat och gjort klart allt och man bara väntar på att det ska bli tid att sova...
Det är dumt igentligen att jag inte bara sover nu, men jag vill inte vakna tidigare än vad jag behöver i morgon nämligen... I morgon har vi Biologi prov och så ska vi till badhuset... brr. jag hatar badhuset, det e svin kallt både i och över vattnet och så har vi ingen bubbelpool!!! -.-

I morse så satte jag i minneskortet i min nya mobil. Och gissa vad som häänt? Jo den bästa låten jag har på mobilen har blivit knäpp. Edward Cullen Song, mm. Tänk dig den i slowmotion och med en svin grovröst så man inte ens hör vad de sjunger... Jepp, där har du hur låten går på min mobil... Hur har juust den blivit så??? Det spelar väll ingen roll igentligen, jag får väll bara skicka över den igen, men ändå?? Suck.

Tänkte att det vore gött att höra den på "riktigt".. hahah, Njut!




Nej nu ska jag måla mina tå naglar så de är röda och fina imorgon :D

Kraaaamar Frida :D <3


Kommentera inlägget här
Komentar från: Kassandra

Gillar med twilight :)

Snygg bild på Robert, på din header :) `

Allt bra?

2010-10-20 @ 15:40:11
URL: http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0