aloha ! "V

Hola mis amigos =)

Idag är det måndag vecka 41, vilket är helt okej. Typ.
För måndagar är bara så min favoritdag på veckan.
Idag så slutade vi typ kvart över tre, tror jag iaf.
Och sen kom jag hem och kollade lite på tv innan
jag började plugga lite till svenska provet imorgon.
Jag känner på mig det redan nu att det kommer att gå bra.
Jag kan typ redan allt. Men det är inte fel att vara grymm på det.

Och idag har jag saknat F så jag vet inte vad.
Det är så tomt utan den tjejen.

Nu ska jag hjälpa till att laga lite mat och fixa lite.

Ciaoooo ♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: Fridaaa

Saknar dej med tjejen :D

2010-10-11 @ 19:25:30
URL: http://atwilightlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0