torsdag "F

Hejsan :D

Shit, det är redan torsdag.. Dagarna flyger för bi och snart är julen här!
Mamma och pappa funderade på att börja pynta nu, men jag hoppas att de väntar ett tag till. Det är nog med att det är snö, det e faktiskt en månad kvar till jul... -.-
Har gjort en önskelista nu. Får se om jag kommer ihåg det.

1. En videokamra, (som jag och vickan ska spela in "dagbok" om hur våra liv är nu, så att vi inte glömmer av det om några år)

2. En Ipod, (som jag kan lägga över massa musik som jag inte får plats med på min mobil-.-)

3. En yoga DVD som man kan lära sig lite, (skratta inte! Men jag tror det kan vara bra för mitt jäkla stressade liv)
4. Ett Twilight spel, med frågor från Eclipse!
5. Scrappbooking saker (inte för att jag inte har ngt, men man kan ALDRIG ha för lite)
6. Twilight påslakan (alltid bra att önska sig från farmor och farfar, som tycker att man ska önska sig praktiska saker)
7. SIMS 3 till playstation (inga kommenarer)


ja, det var väll vad jag kan komma på nu. Jo föresten så önskar jag mig Robert Pattinson i ett vitt paket med röda snören, men mamma sa att jag inte ens skulle bry mig om att skriva det på listan :O men jag önskar mig det ändå... hihi

Ha det bra
Kramar Frida


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0