ops .... fredag <3 "V

Japp .... Jag har inte skrivit på ungefär 2 veckor och jag skyller inte på någonting ....
Jo vänta ... på våran dator som har krånglat hit och dit ... det tog mig flera timmar i söndags för att skriva klart mitt SO arbete. Det var ju kul .. Eller inte. Idag är det fredag iaf och det är skönt som bara den. Idag har jag idrott den sista lektionen och något säger mig att vi ska spela volleyboll. Som jag är såå bra på :P
Kanske inte min starkaste sida direkt men jag tror att det ska gå ändå.

Nu måste jag faktiskt plugga lite till på min spanska läxa som jag redan kan ... men ändå.. Skadar inte att vara hundra på det .


Kram

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0