Helg igen! "F

Hejsan svejsan!

Ah, nu e det lördag i gen och livet leker,,, (önska man kunde säga så..)  här hos mig e det mkt plugg som gäller för dagen, ksk en tur och övernattning med familjen samt en tur till mormor och morfar.... men först e det dax att skriva på mitt NO arbete. Ja som sagt så ska det vara inne på måndag eftersom jag missar en vecka i skolan... men men, det e det lungt värt. ska nog försöka skriva en till två sidor mer... så jag måste dra mig nu.

föresten så fick jag en updatering av Vickan i morse. Hon skrev att norskarna var roliga men lite dryga ;D haha... och att hon hade det bra men att hon längtade hem, hahah...


Jag fick precis se att kristen stewart och taylor lautner kommer till Sverige! ;O
Jag måååååååste få åka!
nu blev jag helt skakig!
och så måste jag gå ut med Gazza nu, så jag får kolla upp mer ikväll....


CIAO // en skakig frida!


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0