ett avsked till då ja :( "F

Hejsan...
jag är glad men ändå inte...
Min pappa säger att han inte hinner ta billjetter tills när Kristen och Taylor kommer te stockholm den 21/6 för han jobbar... Faaaan att det är när jag e i London!!!!! -.-  :@
Plus att jag har spelat match i dag :) Vix kom och kolla så jag fick säga hej! och sedan så var det dax att säga hejdå... :S hm, livet e svårt... :/ Så vi mååååste träffas på söndag! annars..... haha.
Och så e Elin magsjuk :S Pooooooor u. Krya på dig så ses vi förhoppningsvis innan du ska te France! <333

Japp och så e jag glad för att jag ska till London, jag har skrivit klart mitt arbete!

Ja, det var lite då. nu ska jag packa i ordning inför resan så får vi se om jag kommer i kontakt med någon data under veckan...

KRAAAAM Frida =) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 en liten bild på mitt hotell... (Y) ♥♥♥♥♥♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0