1 dag kvar!

ja! nu är det bara en dag kvar tills vår hunk fyller 24 år! något vi tänker fira?? Hm, om jag ska erkänna så har jag faktiskt inte tänkt göra något speciellt. för vi ska till sommarstugan, våra kusiner kommer hit också, så det lär bli full rulle, men ett 2 timmars telefon snack med Vickan, och en tyst minut för han, ksk inte skulle vara en sån dum idé?? =) ja, vi får allt göra ngt iaf...

mh, nu tänkte jag bjuda på några fina bilder, enjoy. =)
Tack till alla som jag fått bilderna av :D <3


Rosalie, Alice & Esme


Bella och Jacob


några av "the wolf pack"


The cullen guys


antagligen ur scenen när han friar till henne


den nyfödda vampyr armen och Riley i täten.


het scen.. antagligen när han friar...


Bree Tanner


Jacob, Bella och Edward utanför Bellas hus.

Ja, det var några bilder, nu ska jag dra mig.
Kraaam Frida ♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0