Mkt jag missat :O "F

Halå.

Ja som sagt har vi mkt i skolan, så det blir glest mellan inläggen.

Här är några klipp som jag sett på www.robertpattinson.se









Nåå, om ni orkade titta så vad tyckte ni? bra? dåligt?

Idag har vi haft LOVDAG, och här e min härliga vår-dag =)

Ja iaf i dag har jag klippt mig som ALICE CULLEN (Y) (stolt) det blev inte så fint som hon har, (men hon har faktiskt peruk!) Men det blev bra iaf... sedan fikade jag, Vickan, Fredrika och syrran (Julia) och sedan drog vi hit till mig, och käkade lite kladdkaka och plättar (Y)
Jao, och sedan vid 3 tog V bussen hem och jag pluggade matte, -.- japp nu e jag redo för genomgången i morn iaf :) och så var det Dans i morn, och på Söndag ska jag och Vickan hjälpa vårt fotbollslag på 11 pers att spela en match, undra hur det ska gå... :/ Vi har inte tränat sedan mitten av december... :S  jaja, vi fick mess av vår tränare så, vi kunde inte säga nej. (och det ska faktiskt bli kul...)

 Fika bordet 
                mina "läppar med sylt"
och julias.

Nepp, nu ska jag dra mig och se vad som ligger högst upp på plugg-listan :)

Och så ska jag hälsa från Viktoriiiia ♥♥
Kraamar Frida som måste käka lite nuu!♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: Anonym

tack du har också en fin blogg<3

Om du vill ha hjälp med hedaern så kan jag hjälpa :)

2010-03-19 @ 17:33:06
URL: http://twilightfanfics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0