Helo!

Åh, måndagkväll igen -.-

åh, vad jag längtar efter sommaren! Alla jag hör ska/känner ngn som ska på solsemester! Orättvist!
Hoppas att det är fint väder i London när jag ska dit... (Y) bara ca 10v kvaar! (Y)
På tal om det så ska jag till Twilightmormor till helgen så vi kan börja planera inför resan!! ihh, vad jag längtar!

Vickan har Prao denna veckan och hon börjar 7 i morn, så hon hinner inte blogga så mkt denna vecka...

så ni får stå ut med få inlägg, p.ga. jag har mkt i plugget och V e på Prao som sagt,...


Oh, föresten, imorn ska jag och E hitta på ngt här hemma hos mig, vi får se vad det kan bli... hihi

Här får ni den borttagnascenen från New Moon som jag och Vickan gillade mest! hihi, njut

 



Bra va? hihi... slutet är inte helt med, men jag kan avsluta det, hon dödar henne med... =S mohaha.

Nepp, nu ska jag se om det e ngt bra på tv, annars ska jag läsa
BD=breaking dawn=så länge vi båda andas=bok nr 4 i serien,
ni fatta va? haha... den e såå bra. Jag har hört att den ska vara mkt längre än den sv veriationen, att hon som översatte den till sv tog bort mkt?? nån som vet om det e sant?

Kramar Frida ♥♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: hannaa

sv: haha jaa så klart att vi ska bada med hajarna ? :D haha och vi får väll se om vi fixar lite solbränna när vi väll är i regnskogen !? haha skoja (a) <333

2010-03-22 @ 20:48:52
URL: http://hhannuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0