hali halå . "V

Hejsan hoppsan lillebror . XD
Nu sitter jag och dricker blueberry-tea och väntar på att syrrans och kusinens kakor ska bli klara . Någon mer som känner att syrrorna bara lämnar över ansvaret , på t.ex kakor . Hahhahah . Matilda sa så här '

-Öh , Vickan . Kan du hjälpa mig att blanda lite . Och kan du hälla i det här i den . Och glöm inte att sätta på ugnen .
-Okej .... ?!

Så man kan säga att det är jag som har bakat kakor ... =) . Chockelad :P yummie . Idag är det söndag då . Jag fattar egentligen inte varför det finns en söndag . Det sägs ju vara "vilodagen" .....hahaha . knappast hörru . Det är typ den jobbigaste dagen hemma hos oss . I alla fall , så är det (oftast) den tråkigaste dagen i veckan . Ska nog plugga in lite av spanish-glosorna sen . Först blir det kak-dags . Jii ha !  Idag hade jag faktiskt också plattat håret . En grej jag inte gjort på evigheter . Tänkte skriva in "some classics" ifrån Twilight-serien med =).

"Edward , evigheten betyder ingenting utan dig . Jag skulle inte vilja leva en enda dag utan dig."

"Ja,jag undrar... Kysser du honom ?". Jag skrattade "Ja". Han ryste till "Usch" "Smaken är olika" , mumlade jag . "Är du inte rädd för huggtänderna ?"

"Bella borde också förstå det här . Hon är en av oss nu"  .

"I'll be back so soon you won't have time to miss me. Look after my heart- I've left it with you" .

Han suckade "Tror inte du att att ditt liv hade varit mycket enklare om du inte varit kär i mig?"  "Kanske,men det vore mycket till liv" . "För mig" påpekade han .

"Sov, min Bella . Dröm vackra drömmar. Du är det enda som någonsin rört vid mitt hjärta,och det kommer alltid tillhöra dig . Sov , min enda kärlek"

"Du är .... inte direkt mitt livs stora kärlek , för jag räknar med att älska dig betydligt längre än så"

"Why did he have to look like a runway model when I couldn't? "

"Hah! You're white as a ghost -- No , you're white as me !"

"Since I'd come to Forks , it really seemed like my life was about him"

"You better hold on , spidermonkey"

"Your hair looks like a haystack ... But I like it"

Hahaha , gamla godingar ! Tänkte ju också säga att kakorna är klara , och väääldigt goda =) . Det tog vääldigt lång tid att skriva för att småbarnen ville ha grejer hit och dit . Jag glömde nästan att jag satt vid datorn . I'm a fish (private joke , right F ? ... XD) . Som jag skrev i förra inlägget är det bara 93 dagar kvar ! HALLELUJA ! ♥ . Länken går ju (såklart) till Eclipse-trailern . Jag måste se den igen , och igen , och igen . Hahahah. Nu är klockan 20 över 5 . Fortfarande söndag . Fast den blev lite roligare nu när jag skrivit upp några av det bästa citaten/konversationerna ever! Nu sitter jag och lyssnar på lite musik med . Det går uppför . Eller jag kanske inte ska säga någonting . Då går det nerför . Åh nej . Te över hela tröjan ! Böhöhö .. Fast det bästa ( :P ) är att tröjan inte är min X) HAHA . Nu kom mams hem så jag antar att jag borde vara en social , trevlig och den-som-har-en genomblöt-tröja person . Nähä . Total diss . Nu gick mamma ut igen . Hahaha . Nobody likes me . Kanske för att jag är en alldeles för givmild person . When the sun shine , we shine together .

Kraaaaaaamm ♥♥♥

 


Kommentera inlägget här
Komentar från: Frida

sometimes you're a fish... XP

2010-03-29 @ 16:28:18
Komentar från: Ovemelisa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-12-13 @ 09:06:56
URL: http://ovemelisa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0