Fredag!! "F

Hejsan!

Då var det fredag igen och, jag sitter här i sängen och har kollat på Ghost Wisperer... xp

I kväll ska jag till  mormor, morfar och Mio, och så ska jag och mormor planera our London-tripp!
Så jag har packat min väska och är redo, strax iaf... xD

Ush, vad träningsvärk jag har i magen sedan i går (dansen)

Åh, just det, Let's dance finalen i dag! Go-.... ? Hm, jag vet inte riktigt vem jag hejjar på, eller jo. om jag måste välja så blir det nog Mattias... men båda e ju riktigt bra!
vill bara tillägga då att jag och vickan gissade/hoppades på att just dom två skulle vara med! Och vilka hade rätt?? JO VII! MOHIHIHI xD

nepp, hörre ni, nu ska jag dra mig, plikten kallar-godis till alla! :)
Ha en bra helg så får vi se om jag slänger in några inlägg ;)



Kramar F <3


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0