Fniss dag! F och V

Hallooj!!
Nu e jag och Vix hemma hos mig  (frida) och vi e på fniss humör... xD

Vi skrev lite på ett hemligt projekt...
...när jag säger:
"T i min klass sa så här en gång i klassrummet;
vad varmt det e här...
Eller e det bara jag som e HET?"

Då säger V efter ett tag:
"Vad trångt det är här.
Eller e det bara jag som e FET?"

haha, vi skrattade i typ 10 min efter det, och då upprepade vi det...
och ja då skrattade vi lika mkt igen...

Här är en till fast den e lite sämre...
"Vad e det som luktar här?
E det din parfym som luktar GET?


Ja som sagt, det var lite av torsdags nöjet denna veckan se ya!!! <'3

många heta, feta och get luktande kramar Frida och Viktoria :) ♥

 
16 dagar kvar... (L)

PS: nu dansar V med min penna som låter som en marackas...hehe, som sagt fniss-time DS. ♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0