Cute citat! "F

Hali, halå!

Onsdag då ja... Inte så interesant vecka direkt...
Jo bara att jag och hanna ska dra och bada med hajarna i morn, xp. Annars har det varit lungt...
rutinerna har blivit så här

  • Plugget
  • Plugga
  • Softa
  • Plugga lite mer
  • lägga sig och kolla på Tv
  • Läsa!

Och på tal om läsa så läste jag ett jätte fint stycke ur Breaking Dawn i går kväll...

Enjoy!

"Don't be afraid," I murmured. "We belong together."
I was arbruptly overwhelmed by truth of my own words. This moment was so perfect, so right. There was no way to doubt it.
His arms wrapped around me, holding me against him, summer and winter. It felt like every nerv ending in my body was a live wire.
"Forever," he agreed, and then he pulled us gently into deeper water.

aw, so cute!

Nepp, hörreni, nu ska jag fortsätta plugga engelska!

Se ya! ♥ Kram F


Kommentera inlägget här
Komentar från: T.mormor

bra att du pluggar engelska hördedu, för jag är verkligen ringrostig märker jag. kram

2010-03-24 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0